dinsdag 17 februari 2015

Thank you + oorbellen






































Ik maakte weer enkele simpele kaartjes zoals ik ze al een paar keer heb gemaakt. De twee bloemen zijn gekleurd met de copics, een border punch gebruikt voor het golvend patroon en de twee bovenste kaartjes ook nog afgewerkt met een stukje washi tape.

Mijn vorige interim heb ik in Lier gedaan en tijdens een vrij uurtje heb ik een wandelingetje gemaakt door het stad en kwam ik de parelwinkel Zahia tegen. Ik kon het niet weerstaan en kocht enkele parels om deze oorbellen te maken. Ik ondervind alleen nog wat problemen met het maken van de 'oogjes'... niet zo gemakkelijk :)




Normaal ga ik dit weekend naar het Hobbysalon in Antwerpen, ik kijk er al naar uit want het is weeral even geleden! Gaan jullie ook?


3 opmerkingen:

Mariken zei

Wat zijn je kaartjes mooi zeg...en je oorbellen, daar ben ik helemaal weg van!

annie zei

Mooie dingen heb jij de laatste tijd gemaakt! Je hebt duidelijk niet stilgezeten.
Groetjes, Annie

Anneke zei

Mooie kaarten en oorbellen! Boetiek Charlotte is een aanrader voor kralen en aanverwanten (staat op de beurs :))