vrijdag 14 februari 2014

Gefeliciteerd, birds

Met deze kaart wist ik niet goed waar ik naartoe wou. Ik heb het de laatste heel druk (ik geef als stage les op verschillende scholen, maar moet in de avond ook zelf nog naar de les) en denk dat dit zich wat uit in mijn kaart. Ik was begonnen met de vogels (Art Talent, Kruidvat) op patroon papier te stempelen. Vervolgens heb ik een achtergrond gemaakt met Distress inkt (op het papier aangebracht) en heb ik de kleine wolkjes (Paper Smooches) gestempeld in dezelfde kleur. Daarna de takken (weet nog steeds niet van welk merk) 3 keer gestempeld met Versamark en de takjes ook wat verplaats op de stempelblok. Deze heb ik deze bestrooid met goud embossing poeder. Twee keer Gefelicteerd (Boekenvoordeel) gestempeld en hiervoor wit embossing poeder gebruikt. De vogeltjes zijn verhoogd opgeplakt op de kaart en ik heb ze met een plakparel een oogje gegeven. Zelf ben ik geen grote fan van de kaart, maar mijn mama vond hem wel heel mooi. Wat vinden jullie ervan?

I was not sure what I wanted to make and started with stamping three birds onto patterned paper. I also made a background with Distress ink and stamped the little clouds in the same color on the background. The branches are stamped with Versamark and embossed with gold embossing powder, gefeleciteerd (congratulations) is embossed with white embossing powder. I am not a big fan of the card, but my mum really likes it. What do you think of it?


3 opmerkingen:

carla zei

Heel mooi gemaakt Sofie.
Groetjes,
Carla

Ellen zei

Mooi hoor! Ik ken dat gevoel, dat je iets gemaakt hebt en zelf denkt 'mwah, had beter gekund' en dat anderen dan toch heel enthousiast zijn. Misschien ben je gewoon te streng voor jezelf ;) Succes met de drukte. Het zal echt zwaar zijn om overdag stage te lopen en 's avonds zelf nog naar school te moeten.
Fijn weekend, Ellen

Carina zei

is een leuke en vrolijke kaart geworden!