woensdag 8 januari 2014

Happy birthday - circle punch



Dit kaartje is voor mijn papa die jarig is. Aangezien dit net na nieuwjaar is, mochten er wel kerstballen (Hero Arts) op de envelop vond ik (zie foto onderaan). Voor het kaartje gebruikte ik design papier waar ik met mijn cirkel pons een stukje uitponste. Het geheel ook verhoogd opgeplakt op de witte kaart. De blinkende stickerletters heb ik lang geleden eens in de Zeeman gekocht denk ik, super goedkoop dus! De birthday stempel is van Paper Smooches. Heel simpele kaart, maar voor een man moet dat niet meer zijn vind ik.

I made this card for my father's birthday. Because it's immediately after the holidays, I decided to put some holiday stamps on the envelope (Hero Arts, see picture below). I used some patterned paper and punched a piece out of it with my circle punch. I also used some 3D adhesive to stick it onto the white paper. Finished with some glitter stickers and a 'birthday' stamp from Paper Smooches.



9 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf idee om met een cirkelstans een hap uit het designpapier te halen. Prima mannenkaart. En natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
Groetjes, Ellen

Renate zei

Super leuk gemaakt. Lekker eenvoudig en toch heel vrolijk.

-xies- Renate.

Anneke zei

Heel leuke kaart Sofie en ik zie ook een nieuwe mooie profielfoto!

Creatiels zei

leuk idee, die cirkel eruit, geeft direct een ander uitzicht. mooi kaartje is het geworden.
groetjes
Els

Lindeke zei

Zeer leuke creatie Sofie!
Ook aan jou de allerbeste wensen voor 2014!!

Gerdine zei

Goed idee! Gaaf kaartje en nog gefeliciteerd met je vader!

carla zei

Heel leuk gemaakt Sofie.
Je moet er maar opkomen om het zo te doen.
Groetjes,
Carla

Mieke zei

Dat is leuk gedaan, mooie kaart!

Anita zei

Gefeliciteerd met je vader Sofie!
Superleuke kaart heb je voor hem gemaakt, geeft een leuk effect zo met die cirkel er uit!
groetjes, Anita