woensdag 25 december 2013

Geldgeschenken

































Aan de hand van onderstaand boek heb ik enkele geldbriefjes in diertjes geplooid. Afgewerkt met een oogje (aan de hand van glue dots). Voor het eerste kaartje heb ik twee visjes en een hartje geplooid. Deze heb ik dan geplakt op een kaart waarvoor ik een restje gebruikte als achtergrond. In het gevouwen hart zit nog een klein hartje dat ik ooit eens had uitgesneden. Voor de vogeltjes heb ik twee doosjes gevouwen waarin ik een klein nestje heb gemaakt. 
De ontvangers waren er heel blij mee :). 

Prettige Feestdagen!


8 opmerkingen:

Ellen zei

Kijk, zo kun je ook geld cadeau doen! Leuk dat je aan het vouwen bent geweest. Die oogjes maken de vogels en vissen echt af.
Hele gezellige kerstdagen, Ellen

Anneke zei

Super kunstig, heel mooi!

Karin zei

Das nog eens een originele manier om geld te geven! Heel leuke visjes en vogels, knap gedaan!
Fijne feestdagen!
Groetjes, Karin

Berlinde zei

Heel mooi gemaakt en leuk om zo geld te geven!
Lieve groetjes, Berlinde

maria's knutselplezier zei

Prachtig!! Wat een leuk idee om geld te schenken!!

Groetjes
Maria

Mieke zei

Hoe leuk is dat!!!

K-Creatief zei

Dit is gewoon zeer leuk gedaan Sofie!!

groetjes,
Karin

Gerdine zei

Heel leuk!