zondag 23 december 2012

Candy Cane


Het idee voor deze leuke kaart vond ik hier. Ik dacht eerst iets gelijkaardig te maken aangezien ik geen candy cane stempel heb, maar dan vond ik er opeens één terug tussen mijn House Mouse kerststempels :). Heel gemakkelijke kaart, alleen nam het inkleuren toch iets meer werk in beslag dan ik had gedacht. Onderaan de envelop.

I found the idea for this card here. Luckily I found a candy cane stamp (House Mouse). Fun and easy card to make, but the coloring took more tim than expected. Underneath you can see the envelope.


4 opmerkingen:

Ellen zei

Da's idd wel een heel gaaf idee! Mooi uitgewerkt ook op de enveloppe.
Groetjes Ellen

Marijke zei

Gaaf!! en ook leuk de stempel op de envelop.

Groetjes, Marijke

Juisie zei

Wie wat bewaart heeft wat! Maar dan moet je nog wel weten dat je het hebt, hihi. Leuk idee zo, en eigenlijk kan dit niet alleen met candy canes, maar met heel veel andere (niet kerst-) stempels, leuk idee! groetjes Joyce

Ellen zei

Wat een gave kaart! En wat een toeval dat je precies zo'n candy cane stempel tussen je spullen vond.
Groetjes, Ellen