dinsdag 16 oktober 2012

Halloween III


































Deze Halloween kaart heb ik eerst bestempeld met spookjes en daarna een cirkel uitgesneden (met cirkel pons). Achter de lege cirkel een wit papiertje geplakt en met potlood een spinnenweb op getekend. Afgewerkt met wat distress inkt en pompoenen :)

First I stamped some ghosts on the background and cut out a circle (with the circle punch). I drew a spider web with my pencil on the white paper in the circle. Finished with some distress ink and pumpkins :)

7 opmerkingen:

Eline Jansens zei

Tof!!! Eenvoud siert weer =) de spookjes achtergrond is super!

Charlotte zei

Je bent goed op dreef Sofie :)
Leuk om halloweenkaartjes te maken, helemaal iets anders met al dat zwart en oranje! Leuk!
Charlotte

Unknown zei

Ik ben ook in halloweensfeer, meer op mijn blog, euh nog even wachten, het is nog geen halloween.

Berlinde zei

Heel erg mooi Sofie!
Lieve groetjes, Berlinde

Ellen zei

WHOOH, shiver!!!
Leuk gedaan!
Groetjes Ellen

Anni zei

I really love the background stamping! Such a cute Halloween card - and I don´t even like Halloween!
Anni

Ilse zei

Heel leuk jou halloween kaarten ! ik ben fan ...
Ik heb geen halloween kaarten gemaakt , ik ben al met de Kerst bezig . In huis hier is wel al de halloween sfeer te vinden ;-)
Groetjes
Ilse