donderdag 16 februari 2012

Dogs











Ik maakte dit kaartje voor een vriendin die graag honden ziet en vond deze stempels wel gepast. De hondjes zelf zijn ingekleurd met de copics en de poot afdrukken zijn gestempeld met een bruine Color Box inkt (deze is vrij vettig/nat en gemakkelijk om te embossen, want de andere bruine inkten die ik heb drogen vrijwel onmiddellijk) en gebruikte embossing poeder.
Zijn er trouwens nog mensen die naar de hobbybeurs gaan in Antwerpen volgende week?

I made this card for a friend who likes dogs, so I thought these stamps would be appropriate. De dogs are colored with the copics en the footprints are stamped with a brown Color Box ink (this is quite 'wet' ink and is easier to work with when you want to emboss it) and after that I used some embossing powder.

2 opmerkingen:

Christine zei

Leuk kaartje! Ik ga donderdag naar de beurs!
Liefs
Christine

Charlotte zei

Hoi Sofie! Leuk kaartje voor een hondenliefhebster!
Ik ga dit jaar niet naar de beurs gaan, ik ben vorig jaar geweest en heb veel te veel geld uitgegeven :) dus ik sla dit jaar (met pijn in het hart) maar eens een keertje over :)
groetjes,
Charlotte